Forum Sakura no Ki
Podlaskie Stowarzyszenie Miłośników Anime i Manga "Sakura no Ki"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konwent?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sakura no Ki Strona Główna -> Konwenty - Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hunimka
-chan



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 14:36, 06 Paź 2011    Temat postu: Konwent?

Witam,
Jestem członkiem NZS-u i bardzo chciałabym zorganizować mały konwent, jako że na ostatnim EGU na dobrą sprawę nic ciekawego nie było.

Czy znajdzie się ktoś chętny do współpracy w tym temacie? Czekam na pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Czw 15:27, 06 Paź 2011    Temat postu:

Witam, my również ostatnio myśleliśmy o zorganizowaniu jakiejś większej imprezy, ponieważ w ostatnim EGU nie braliśmy udziału i mamy już sporą przerwę. Problemem jest dla nas jedynie miejsce - potrzebujemy dużej auli z dobrym nagłośnieniem i rzutnikiem, a także trochę dodatkowego miejsca na konsole itp.. Jak dotąd najbardziej idealną miejscówką był dla nas Wydział Elektryczny Politechniki. Różnorodnych atrakcji jesteśmy w stanie przygotować sporo, nawet na kilka dni. Napisz jakiego rodzaju imprezę chciałabyś przygotować, czego od nas oczekujesz i gdzie by się coś takiego miało odbyć, a chętnych do pomocy na pewno znajdzie się niemało Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hunimka
-chan



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:27, 06 Paź 2011    Temat postu: ^__^

Super.

Na razie wszystko jest w proszku a nawet tylko w zamyśle. Spotkanie NZS będzie 13,10,2011 i po tej dacie będę mogła powiedzieć coś konkretnego.

Co do auli elektrycznego myślę, że da się to zrobić. Tym bardziej jeżeli byłaby to akcja wspólna. Większy problem stanowi znalezienie sponsorów =_=

Nagłośnienie niestety raczej trzeba by było organizować we własnym zakresie (samemu wynająć ekipę lub coś).

Jednak przy odrobinie chęci i zaangażowania da się wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Czw 17:56, 06 Paź 2011    Temat postu:

Super, no jasne, że się da ;]. W takim razie, będziemy czekać do 13 na konkretniejsze informacje. Jeśli współorganizatorem byłoby NZS, to można by się poubiegać o pieniądze z Samorządu, ale to już do obgadania na przyszłość.

Jeśli udałoby się załatwić aulę na Elektrycznym (tę największą na półpiętrze), to nagłośnienie w niej jest bardzo dobre i nie trzeba by było nic dodatkowego załatwiać, a korytarz ma dużą ilość gniazdek do podłączenia dodatkowych sprzętów bez strachu przeciążenia, dlatego właśnie to miejsce jest najlepsze Smile.

Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze pomysły i info!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dante195
high-san



Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 10:27, 07 Paź 2011    Temat postu:

Jeśli chodzi o nagłośnienie na wydziale elektrycznym to na dużych aulach są głośniki więc to chyba nie problem zrobić nawet na auli II lub III.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Pią 12:01, 07 Paź 2011    Temat postu:

Akurat nas interesuje ta największa, inne aule marnie się nadają pod względem lokalizacji w budynku i samej architektury sal. Ale takie ustalanie to nie teraz, gdy jeszcze nic nie wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corith
high-chan



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 11:00, 09 Paź 2011    Temat postu:

Oho Very Happy Jakby się udało załatwić tą aule i przyległe korytarze to myśle że znowu bardzo fajna impreza by wyszła tak jak to miało miejsce rok temu Very Happy A może nawet lepsza? Smile Jestem obiema łapkami jak najbardziej za no i oby to wypaliło bo wtedy możnaby zrobić konwent pod całkowicie nowym szyldem a nie tak jak zawsze pod EGU Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hunimka
-chan



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:15, 10 Paź 2011    Temat postu:

Witam,

Spotkanie odbyło się nieco wcześniej. Parę ustaleń.

Z tego co się dowiedziałam, w zeszłym roku nie było zbyt wiele atrakcji na temat m&a ze względu na niewywiązanie się ze swoich zobowiązań przez członków Sakura no Ki. Nie wiem o co dokładnie chodzi, wiem, że impreza się posypała parę dni przed terminem O_o

Za to w tym roku jest planowane coś większego w dniu fantasy. Niestety nie będę się więcej udzielać w tym kierunku (nie pasuje mi EGU).

Proponuję się więc zgłaszać do osoby odpowiedzialnej za ten projekt.

Powodzenia!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Wto 2:07, 11 Paź 2011    Temat postu:

Lol, i to tyle? Gwoli ścisłości - z ostatniego EGU sami zrezygnowaliśmy, bo nie mieliśmy akurat warunków, by cokolwiek konkretnego przygotować. I dobrze się złożyło, bo na wydziale gdzie się odbywała część fantasy nie bylibyśmy w stanie się nawet pomieścić, nie mówiąc o przygotowaniu atrakcji bez sali projekcyjnej itp. I nie odbyło się to przed samą imprezą -zrezygnowaliśmy jeszcze przed półmetkiem planowania imprezy, nie było nas na plakacie, stronie internetowej, ani nawet nie byliśmy w żaden sposób zapowiedziani. Nie mam więc pojęcia co się "posypało na kilka dni przed terminem" i wolę w to nie wnikać Razz.

Wydawało mi się, że chciałaś się zająć oddzielną, własną imprezą, więc teraz nie rozumiem czemu odsyłasz nas do koordynatorów EGU, bo my świetnie znamy tę imprezę, braliśmy udział w jej 3 edycjach Razz, a z twoich postów mieliśmy nadzieję na możliwość zorganizowania czegoś nowego, dodatkowego i niezależnego od innych imprez. No ale widać zaszło jakieś nieporozumienie.

Pozdrawiam i również życzę powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cegla dnia Wto 3:02, 11 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hunimka
-chan



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 6:37, 11 Paź 2011    Temat postu:

Bo mi nie pozwolono na oddzielną imprezę.

A dokładniej koordynator EGU nie życzy sobie innych imprez tego typu T_T

Więc niestety nie mogę nic własnego zrobić, mimo że bardzo bym chciała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Wto 11:12, 11 Paź 2011    Temat postu:

.... Brak mi słów po prostu.

Moim zdaniem "zabronienie" przez organizację studencką organizowania jakichkolwiek inicjatyw studenckich, choćby to były nawet i dziesiąte z rzędu dni studenta, zakrawa na aferę co najmniej na skalę zgłoszenia do dziekana.

Jestem niezwykle ciekawa z kim dokładnie rozmawiałaś i który to koordynator "nie życzy" sobie podobnej imprezy. Czy to znaczy, że jak będę chciała zorganizować imprezę w "Heaven", czy innym klubie białostockim, a zyski przeznaczyć dzieciom z białostockiego domu dziecka, to nie mogę, bo dyskotek i podobnych inicjatyw charytatywnych jest już mnóstwo w naszym mieście?

To jakaś paranoja, zwłaszcza, że wszystkie kluby fantasy biorące udział w EGU organizują dokładnie takie same turnieje, z identyczną ofertą kilka razy w roku i nikt nie ma prawa im "zabronić" jeśli tylko zechcą coś zrobić, a organizacje studenckie "mają obowiązek" wesprzeć takowe inicjatywy. Moje gg to: 6877404. Napisz mi proszę prywatnie jeśli nie chcesz na forum z kim dokładnie rozmawiałaś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muziasta
high-chan



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 15:37, 20 Lis 2011    Temat postu:

Szkoda, można by było coś zrobić... kilka razy męczyłam Zinka i innych, ale dostałam odmowną odpowiedź na ten temat... lol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Nie 20:12, 20 Lis 2011    Temat postu:

Na razie staramy się coś wstępnie ruszyć na Politechnice. Jeśli coś będzie wiadomo na pewno pojawi się o tym info. Nie traćcie nadziei ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hunimka
-chan



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:14, 20 Lis 2011    Temat postu: Info

Przekazuję wszystkim zainteresowanym:


Hej wszystkim,
mamy już koniec listopada, także spokojnie możemy spotkać się konkretnie po raz pierwszy przy organizacji EGU 2012. Mam nadzieję, że wszyscy wiedzą o co chodzi, a jeśli nie to po prostu wpadajcie na spotkanie w środę 23.11. godz. 18:00 sala 47 (lub inna na parterze) w budynku Wydz. Historyczno-Socjologicznego UwB przy Pl. Uniwersyteckim 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegla
Prezes Klubu (ret.)



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki

PostWysłany: Nie 21:17, 20 Lis 2011    Temat postu:

Przy EGU? Chyba o czymś nie wiemy. A to oficjalne pierwsze spotkanie całego Egu czy tylko jakichś działów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sakura no Ki Strona Główna -> Konwenty - Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin